reklama

Krásna Básnička

Moja 85 - ročná prababička sa činila a skladala básničku, tak Vám ju sem dávam, pretože sa mi strašne páči..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vrámci toho, že Riško - môj braček má krstiny 1. apríla, tak mu zložila do pohľadnice nasledovnú básničku. Je krásna a na to, že prababička má 85 rokov je super a skvelá a to sú slabé slová. Teda aspoň mne sa páči, neviem ako Vám, ale budem rada, za každý komentár :-)


Už som tu ako Božie dieťa a Váš syn!
Otecko a mamička ja som Vaša hviezdička. Dal ma Vám Boh ako dar z nebíčka, aby ste ma radi mali, v jeho láske vychovali.
Krstná moja mamička, ty si moja sestrička. Tiež Ťa prosím o pomoc. Zároveň Ti ďakujem, za to, že si vzala na seba takú veľkú úlohu zodpovednosti pri krste, keď si mi krížikom poznačila čelíčko. Ešte mám jednu prosbičku, keď budeš mať čas, možeš aj každý deň dať krížik na čelíčko, utrieť slzy, keď potečú po líčku a pohladkať hlavičku, Tvoj bráško Riško.
Deduško a babička, ja som tu Váš vnúčik malý, na ktorého ste tak dlho čakali. Cítim, že už teraz ma radi máte a tiež sa troška o mňa postaráte. Všetkým za Vašu lásku ďakujem, v svojom malom srdiečku si Vás ukryjem.
Ešte som tu aj ja Tvoja babka - prababka. Chcem ti hodne zdravíčka popriať. Aspoň malý darček dať pre telíčko, pre dušičku dve modlitbičky, tie pošlem hore do nebeskej pokladničky.
Keď Ťa bude bolieť srdiečko, pošleš svoju prosbičku ta hore k nebíčku a keď bude treba, Boh ti pošle požehnanie ako dar z neba za ocka a mamičku, za dedka a babičku, za Tvoju sestričku - krstnú mamičku a za prababičku.


Tak dúfam, že sa všetkým páčilo!!! Prajem príjemný zvyšok dňa!! :-)



Katy Suchovská

Katy Suchovská

Bloger 
  • Počet článkov:  27
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študentka VŠ, ktorá venuje všetok svoj voľný čas svojim dvom chlpatým miláčikom.. Zoznam autorových rubrík:  CestovanieKuchyňské pokusyKynológiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu